ABBA

Det slog mej i dag när jag satt i bilen,att jag kan sitta så mycket i denna ylande burk till bil utan att bli tokig av att inte kunna lyssna på musik! Den här helgen har jag nog rullat på minst 40 mil med endast ljudet av ett halvlagat avgassystem och en fläkt på högsta sprut! Visst finns det en musikmaskin i bilen men något tekniskt fel har inträffat så radion vill inte funka. Andra alternativet är att stoppa in en gammal klassisk kasett i spelaren men vem har såna? En kort stund kunde jag höra på den knastriga radion att nån av de större radiokanalerna hade nån slags ABBA helg! Då kom jag på att jag skulle fundera ut vilken ABBA låt jag skulle välja med kniven mot strupen,svaret hade jag snabbt,den här så klart!

Disco är väl inte min grej men ändå!Kanske inte ABBA heller egentligen!

Kommentarer
Postat av: irene

Hallo. Härliga bilder du tog på din utflykt, du är duktig på det. Jag har en hel del kasettband på landet, jag skall ta hem dom till dig så får du njuta av mkt bra musik.

Nu är båten uppe och inbäddad efter alla konstens regler, så nu är det klart. Bara återgå till köksbygget igen, så snart är det klart där också.

Skönt att vara hemma igen i alla fall. Krya på dig nu. Kramizar

2010-10-17 @ 22:03:51
Postat av: chevalena!

Åh tack för härliga kramizar! Skönt att båten är på plats i alla fall!Ni är faktiskt riktigt flitiga ni!

I vår hoppas jag på både köksinvigning å en båttur,så det är bra att ni jobbar! Ha det så bra!

2010-10-17 @ 22:44:12
Postat av: irene

Du är en självklar gäst i våra projekt. Sov gött, dröm sött.

2010-10-17 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0