Smått å gott!

Åh vad jag kan förlora mej i fotovärlden! Det var så kul att komma tillbaka till Most Photos så jag laddade upp några ny gamla bilder! Det är sån skillnad att se dom där,sidan är så proffsig på något vis. Samtidigt har jag fixat maten,det blev supergott! Diskmaskinen har brummat så hemtrevligt under tiden! Sedan fick jag fart och satte upp den där spegeln som stått och väntat i två månader på att komma upp brevid den andra i badrummet,det tog bara några minuter! Det blir såå bra mot förut! Retar mej bara till vansinne på de aprikosa väggarna och golvet,men det är ju inte bara till att måla i ett våtutrymme,tror jag?



Nu ska jag fortsätta med att dekorera utrymmet mellan speglarna och flytta om lite annat!



Här under hyllan ska jag sätta ett sånt där svart skoskåp från IKEA,det kommer att bli perfekt! Behöver mer förvaring till alla tjejgrejer! Krister, nästa shopping blir på IKEA! Biltema är redan klart ju!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0