Snicksnack

Även i kväll så pågår oktoberfesten här i Enköping! Känner inte att jag saknar det alls just nu! Trivs bättre här under korkeken! Det känns som klockan skulle vara mycket mer än den är just nu ,men har ju kört på för fullt idag så det är väl därför! Att vara ledig från jobbet ett par timmar mitt på dagen,gör ju att det känns lite speciellt! Inget negativt med det,just nu kan jag inte komma på något negativt alls med mitt jobb. Nu ska jag ta och öppna Photoshop en stund,jag behöver min dagliga dos, har en liten rar idé som jag tänker testa! Men först något för er att beskåda mina vänner! Men bara om ni vill förstås!



Nu har naturen varit igång och gjort konstverk i min trädgård igen! Tack!

På riktigt alltså! Inget ont som inte har nå gott med sej! Fick ju en fin bild i alla fall! Borde greppa de där stackars spruckna glaset nån dag! Slöhög jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0