Vad bra jag har det!

Jo så här var det! Skulle ju träffa min vän Irene hemma hos henne igår eftermiddag ,men vi fick ändra våra planer och sågs istället på annan plats,där vi umgicks med ytterligare en kvinna,vi pratade i flera timmar. På senkvällen blev det pizza och en skön säng! Var faktiskt ordentligt trött! Vaknade vid niotiden och då hade det snöat! Blev tvugen att raska ut i trädgården och rädda tre pelargoner som jag tänker förvara hos mej över vintern. Sen i vår får Irene tillbaka dom mäktigt stora och fina,så har jag i alla fall tänkt ut det hela! Vid halvtretiden startade jag min resa hem,hade bara väglaget varit bättre så hade jag tagit omvägen över Nynäshamn och träffat Krister men har inga vinterdäck på bilen och fryser det på så blir det inte kul att åka på kvällen. Imorgon börjar jag jobba kl sju så nu sitter jag här och äter morötter och hummus! Nöjd med min resa och är så glad att jag har er alla nära mej!



En ros från igår!

En snöfångare från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0