Full snurr!

Så ja full fart på karusellen! Varit på mötet jag skulle till,alltid lika givande att träffa denna kloka kvinna. Väcker många tankar som jag gillar att tänka! Efter det full fart till stora affären för att handla.Smidigt och snabbt gjort så nu är lagren påfyllda vad det gäller maten i alla fall. Vi gjorde oss en god frukost med toast juice och kaffe.
Nu har jag babblat i telefon en stund och ska jobba vidare med den här dagen. Det börjar bli lite väl kallt här inne nu och jag har en misstanke om vad jag måste göra. Vi ändrade varmvattentemperaruren på beredaren i somras å jag anar att den måste höjas igen. Ska se om jag kan klura ut det själv. Annars får jag greppa det senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0