00.00

 00.00 på klockan när jag börjar detta inlägg. Kvällen har varit trevlig faktiskt. Har umgåtts med vänner via nätet och telefon. Det är så annorlunda just nu,känns i hela kroppen. Någon slags förväntan ligger i luften,något nytt är på gång att ta form. Det handlar om saker inom mej tror jag,insikter som kommer på plats,de har funnits där hela tiden och surrat runt men nu slås spikarna i en efter en! Sånt gör mej stark! Styrkan skall användas till att föra mej ännu mera framåt i livet. Håller just nu på att fundera kring uttrycket "att vara tillåtande". Vad står det för i olika sammanhang,när är det bra och inte bra att vara tillåtande? Vart går gränserna ? När ska man sluta vara tillåtande och fräsa till? Spännande tankar tycker jag. Kan ju hämta en hel del exempel från mitt liv och se när jag gjort bra eller mindre bra i det sammanhanget! Återkommer i detta intressanta ämne! Ska väl ta och gå in och fräscha till mej inför morgondagen med en hårtvätt nu.Bör väl få det halvtorrt innan jag lägger mej så jag inte blir "sne och ful!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0