Allt har sin tid!

Ännu i mitt liv har det inte hänt att när jag vet sanningen så kommer någon undan med att ljuga. Särskilt inte när det är jag som blir förnekad ,förtalad eller ljugen om. Då menar jag inte småsaker,då menar jag allvarliga grejer som faktiskt är skadliga att utsätta andra för.Och när den som ljugit,förtalat eller förnedrat mej är så illa ute att den ljuger lite till för att klara sej så måste sanningen var en tätt i nacken och flåsa! Så sköra som dessa lögner är så är det dumt att fortsätta skoja,när det knakar i isen så måste man backa. Nu ska detta ämne inte förhandlas här mer.SUBJECT CLOSED! Det finns seriösa arenor som det ska spelas på nu,där inga intriger platsar. Men mina tankar runt trohet ärlighet och liknande blir ni inte av med,eller de storys jag väljer att berätta från mitt liv. Jag har aldrig använt bloggen till att tala illa om någon eller skriva bitska kommentarer,sånt hör inte hemma här.Men tro mej mina svenska betyg är inte dåliga så vräka ur mej kan jag göra på ett vasst och fult sätt,men väljer bort det! Någon sa nyligen i ett sms,jag vet inte om jag törs prata med dej ensam,jag torskar ju på allt jag säger! Nog om det nu !Äntligen har plåstret tagits från min mun och det var jag själv som gjorde det! Nu ska jag ägna mej åt sånt som intresserar mej seriöst istället för att möta taskiga kommentarer och inlägg! Privatlivet kan jag stå för privat! Måste tillägga att jag mött goda människor i detta också, är du en av dom så vet det du det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0