Arg på saker!

Oj vad tiden har rusat iväg, hann kanske inte det jag tänkte,men då måste det jag gjorde istället varit viktigare förmodligen! Har i alla fall hunnit äta och nästa steg blir att byta om, ska jobba "ute" idag och då behövs något varmare på. Ska bara ta en kopp kaffe först så jag får lite sump att vattna blommorna med, nä skoja ba,håller på och föröker flytta om blommor och arrangera om lite bland saker och ting. Vill få lite ny känsla härhemma men det är ju så attans svårt att komma vidare när bråte som inte ska vara här står i vägen.Vart ska allt få plats? Garaget är ju redan fullt med skräp och saker från förra boendet som också ska bort! Källaren med,gamla jackor och byxor och annat som säkert ingen vill ha! För att inte tala vad som finns utanför! Oj oj oj men ännu har jag väl aldrig fastnat på praktiska problem i livet,det finns annat som är mer svårlöst i så fall! Nej nu jäklar får jag bli sträng mot mej själv och säga åt mej på skarpen! Se till att greppa detta nu bästa Evachevalena!



Kolla här är två skräp som ska bort!

Kommentarer
Postat av: Maitreya

Älskade vän, vilka stora skräp du har att bli av med. Ojoj, hoppas du nu skrivit brevet till hjälpen och postat det. Vi alla skall hålla tummarna att dom kommer till dig. Det behövs verkligen. Tills dess får du försöka så gott det går.

2010-09-14 @ 17:00:42
Postat av: Chevalena

Det stora skräpet skall förhoppningsvis inbringa lite pengar, då kommer mycket att ordna sej! Men som du säger kära Maitreya ,tills dess får jag försöka klara mej!

2010-09-14 @ 22:29:55
Postat av: Maitreya

Ja, det får vi hoppas. Har du skickat brevet ännu till hjälparna ??

2010-09-14 @ 22:44:37
Postat av: chevalena

Klurar fortfarande på formuleringar ang brevet till hjälparna,ska försöka skynda på!

2010-09-14 @ 23:13:11
Postat av: Maitreya

Ja, skynda , skynda, många vill ha hjälp, vet du.

Ta tag i det så fort som möjligt. Det är en sån möjlighet för dig att få ordning.

2010-09-14 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0