Avgår för några timmars sömn!

Trodde det skulle vara svårare att hitta de perfekta barstolarna än att hitta ett barbord på blocket. Ett bord kan man ta vilket som helst bara det är rätt höjd och så tänkte jag! Men de jag hittar är alldeles för dyra. Då får jag väl hitta en egen lösning då,greja ihop något som Mulle meck skulle ha gjort. Vill ju ha klart lilla hörnan,helst till helgen så den kunde invigas exempelvis på lördagskvällen med pompa och ståt! Nu när det är för kallt att hålla till med mys på altan så gäller det att ligga i om det ska bli nåt! Visst finns det andra sittplatser här i huset ,tro för all del inte att jag sitter på golvet inte, men nu har jag fått det här i huvudet och då ska det bli så.


Mysiga lilla sommarvrå,vad jag kommer att sakna dej under vintern. Nu ska jag ploppa ner i sängen i alla fall och lura där några timmar. Så pass på i morgon är jag pigg och här igen med delar av mitt liv! Godnatt alla rara läsare och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Om du åker till Cheapy vilket nu ligger närmast så har dom bordsben och bänkskivor

Sen är det ju bara att avgöra höjden

Barstolar har alltid resturanggrossister på utrustningssidan både nya och begagnade

Sedan kan man oftast diskutera pris på beg beroende av skick

KramThomas

2010-09-15 @ 20:20:56
Postat av: chevalena

Ja barstolarna fick jag ju tag på,både snygga och till ett schysst pris! Tänkte på din lösning med bordet,å att köpa skiva så är ju okej men hade gärna sett lite läckra svarvade eller utsirade bordsben,men det kanske de också har! Kul mefd tips! Tack!

2010-09-15 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0