Barstolarna blev mina!

Börjar att berätta om helgen bakifrån, Vägen hem från Stockholm gick över Södertälje idag. Skulle nämligen titta på några barstolar som jag hittat på Blocket och bara föll för direkt. Stolarna fanns i Salem som ligger nästan framme i Södertälje från stockholmshållet sett. De var jättefina och sitsarna som jag uppfattade som lite slitna på bilden var hur fina som helst. Så jag köpte dom.Kalasnöjd! Tur att vi fick in dom i Skodan,man har ju inte precis nån Blocketinhandlar bil för tillfället. Dessutom all packning vi lyckats skrapa ihop för en helg,inberäknat det vi shoppat. Lyckades ränna runt och handla både I Farsta och på Skärholmen. Å allt detta tack vare GPS:n annars hade vi nog inte tagit oss för allt detta! Nåja kolla in en av stolarna,nu ska här fixas ett bord bara och sen blir det invigning nån kväll. Ska kalla stället Hörnan eller Corner,bor man i Enköping så vet man! Har massor med andra roliga bilder att visa sen,måste bara kolla med andra om samtycke!



Det som står ovanpå pallen är en guldtallrik som jag köpte som ljus eller fruktfat på indiska.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0