Bla bla bla!

Trallillalla vad mysigt jag har det här! Har tänt massor med ljus i huset för värmens skull och det känns faktiskt skönare nu! Pysslat om och tagit in blommor som stått ute på trappen,vissa får orka så länge dom kan och vissa ska jag försöka få att övervintra och komma tillbaka till våren. Nu är jag ännu gladare för min tvättmaskin som nästan kan centrifugera tvätten torr om man sätter på högsta spin! Det är verkligen bra för mej som torkar tvätten här inne i huset. Jag märker verkligen en stor skillnad mot den förra maskinen som fanns här i huset när vi flyttade in. Å hörrni kom ihåg att använda flytande tvättmedel för att inte bäcka igen avloppen i era hus! Nu ska jag stryka lite kläder å hänga in i fina rader i garderoben! Å sen mysa lite vid photoshop! Mys-pys på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0