Fredagslåt igen

Nu har det gått en vecka där jag lagt upp låtar från olika dagar! Hittade ju inget om onsdagen som jag gillade,men tänkte roa mej och er med ett till fredagsbidrag istället! Friday on my mind! Alltså vilken underbar glädje denna video förmedlar Stuket är helt underbart! Förresten vet ni vad som hände i morse då,jag gjorde ett klantigt misstag,tittade på fel datum nät jag skulle kolla schemat och trodde jag skulle jobba kväll. Satt därför uppe sent och tyckte inte det gjorde nåt. Men strax före halv 8 blev jag väckt av en jobbarkompis som undrade varför jag inte kom! Totalförvirrad och trött var det bara att hasa sej iväg, Sminkväskan låg kvar i bilen så det blev att gå alldeles som man var skapt! Men dagen gick i alla fall och uppdragen utfördes! Ska nu ta och kolla morgondagens schema. Undrar om man jobbar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0