Gamla bloggar

Blogg.se är ju det tredje bloggstället som jag använder. Det vore kul att kunna flytta ihop alla tre ställena till ett. Första stället var live spaces,sedan blev det Netlog men inget av dessa ställen är rena bloggställen utan mer communitys som används till allt möjligt. Tyckte sedan det var så givande att skriva så jag sökte mej till en riktig blogg. Satt nyss och läste igenom alla gamla inlägg på Netlog, många minnen var det. 499 inlägg! Inte dåligt!
Fullt med bilder och trevliga kommunikationer och annat utöver bloggen
http://sv.netlog.com/chevalena

Började skriva på Live spaces 2008 i augusti. När jag tittade igenom där lite kort,har inte varit inne där på länge nu så såg jag att många bilder var borta av någon anledning,spelar ju ingen roll egentligen för jag har dom ju här på hårddisken i alla fall. En sak jag märker är att jag har inte förändras särskilt mycket i mitt sätt att skriva,vad jag välje att delge osv. Detta är minnen,gillar verkligen att blogga,kommer att fortsätta med det jag lovar!

http://chevalena.spaces.live.com/default.aspx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0