Godnattinlägg!

Nu ska jag avsluta den här söndagen för idag! Klockan har ju faktiskt slagit över till måndag t om. Orkar inte kolla nå mer valvaka,tar det i morrn. Nu är det riktigt behaglig temperatur här inne. Det är drygt att behöva springa upp och ner i källaren för att ställa in temperaturen ,skulle vilja att systemet sköttes med automatik,men allt sånt ska ju kosta massa pengar också! Så det blir att springa och ratta för att hålla kostnaden nere. Elen är dyr säger dom! Jag vet! Kan också rapportera att jag ännu inte hittat något barbord som duger men ska leta vidare och kanske dra på inköpsresa till helgen! Tiden verkar inte räcka till allt som jag vill just nu! Nu hopp i säng! Sov så gott i natt nu alla sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0