Hej alla nattugglor!

Slutade jobbet halv nio ikväll,det blev alltså bara fyra timmar på plats! Skönt men ovant! När jag kom hit var Jenny här och vi har druckit te och umgåtts! Jag har fortsatt mina förberedelser för barhörnan. Ev måste bordet höjas lite, det visar sej i morgon när det blir hämtat! En matta måste även införskaffas till det hela,lite osäker på färgen eller om ev en som redan finns får duga. I alla fall är det inte bråttom,det är bra att låta saker mogna och framförallt hitta rätt stuk på det hela! Rätt i mina ögon alltså! Snart kommer jag att vara så irriterad på listerna och fönsterbrädan som saknas så att jag letar upp nån som kan hjälpa mej fixa det. Nu blir det sova strax,får se om jag kan vara ledig i morron,har redan fyllt min kvot och mer för den här månaden på jobbet. Kan ju hända att man får erbjudande i alla fall,inte gör det mej nåt,jobbar gärna! Här en söt godnattsång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0