Hej då jobbet!

Nu står det inte på förrän jag ska åka hem igen. Funderar starkt på att gå och lägga mej direkt,utan att passera datorn. Då vet man ju hur det går!Snyggade till en hel del i sovrummet tidigare idag ,så nästan varenda klädpalta är på rätt sida garderoben idag. Får väl se hur länge det varar. Även sängen fick sej en tillsnyggning,så nu är det väl bara resten kvar. Ska iväg tidigt i morron på ett möte och sen ska jag fundera ett tag,om det blir sol så ska jag söka upp något nice ställe på vår jord och njuta lite, idag på eftermiddagen var det ju helt underbart i solen, en riktigt fin Brittsommardag! Så hör ni inget av mej ikväll så sover jag tidigt. Ska dra till statoil nu och göra rätt för mej. Igår när jag tankade så fungerade inte maestrokorten så det blev en skuld,men den är ju i tryggt förvar där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0