Hej hopp

Hej vänner! Vad mycket jag har hunnit idag,kan jag lova! Först var jag på ett möte där jag lärde mej massor,en fantastisk kvinna med en fantastisk personlighet som jag verkligen känner förtroende för! Efter det svängde jag förbi en loppis och fyndade lite saker som ska ingå i min höstinredning! Sedan till jobbet och då var klockan 12.45! Fick en rast vid typ fyra tiden och då var jag till torget i Enköping och fick med mej två handväskor hem, alltså jag betalade för dom ,det lät ju som jag ryckt dom av någon! Sedan hann jag till M-huset och handlade konstväxter,två svarta rosor och en röd plus en svartröd strutsfjäder! Ha ni kanske får se när det blir klart. Ja sedan jobbade jag till kl nio innan jag fick åka hem. En snäll vän meddelade då att han varit och köpt barbordet från blocket som jag ville ha! Nu väntar det bara på transport hit nån dag! Sedan blev det ett lång telefonsamtal med en god vän ,å här sitter jag nu! Vilket rikt liv jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0