Hejsan då!

Tänkte att jag kanske skulle bli ledig idag för det var tomt på jobbschemat ända till typ 07.15 i morse. Så nu har ännu ett antal timmar lagts till på lönelistan. Egentligen var det en riktig tur att jag tog passet, för annars hade jag varit arg. Det var ju idag jag skulle bli av med alla grejer som stått i vägen här men fegheten tog visst överhanden hos den som skulle hämta. Tänk att ta ledigt och sitta och vänta och så kommer ingen! Det bra idag är att jag fått insikt i vad det verkligen menas med att personer är gränslösa. Tror att jag kommer att utveckla det i ett senare inlägg här idag,håller på och formulerar mina tankar. Det var nyss en man här och undrade om jag ville vara med och skriva på en lista om parkeringsförbud på gatan här. Orkade inte riktigt ta ställning till det eftersom jag är en av de som har bilar där,så han får återkomma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0