Hur ligger det till egentligen?

Man brukar säga att sanningen alltid kommer fram till slut! Å det är den på väg att göra nu! Verkar som det börjar gå upp ett ljus hos de olika kvinnor som tycker sej veta allt om det kärleksförhållande jag har haft sedan våren 2008. Den ena säger att det tog slut i augusti 2009,det vet hon med största säkerhet. Hon har aldrig träffat mej,bara pratat i telefon just ang.det. Nyligen.Visst har hon haft ett kamrat förhållande med min sambo fast jag inte vetat det. Visst har de sovit tillsammans och umgåtts. Visst har de gjort " det " säger hon i vårt första telefonsamtal. Jag ställer min sambo mot väggen och han erkänner men skyller på att det bara blev så,det var ett misstag. Hon var så på. Under tiden finns en annan kvinna som forskar i vårt förhållande och konstant kallar mej för patetisk lögnare och massa annat fult. Jag säger henne sanningen,men hon påstår att min sambo och jag bara är vänner! Ha den ena säger att vi aldrig haft annat än kamratskap,den andra säger att förhållandet tog slut för ett år sen.Hm vilket är då sant? I veckan lämnade jag förhållandet och då plötsligt skriver den första kvinnan och säger även på telefonen att hon bara skojade om vad hon gjort med min sambo för hon "hade hört" hur galen jag var,och ville roa sej en stund. Fan vad taskigt att ljuga på sin goda vän så om det nu var det hon gjorde,trodde att hon skulle hjälpa honom få slut på någon slags förföljelse som jag stod för står det i hennes blogg.Den andra stackars kvinnan som inte ville inse att mannen och jag levde som ett par och gjorde det normala par gör i livet,all inclusive alltså, förstår nog nu även hon. Mannen då? Jag det lämnar jag tills vidare..... Själv säger jag det åter sanningen kommer alltid fram till slut! Hade ni hellre varit lurade en stund till? Inte jag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0