Inför baröppningen!

Nu är jag åter här på boplatsen! In genom dörren hade jag med mej den svarta skivan och den guldiga foten till barbordet! En underlig metallställning som jag fyndat på Brödet och fiskarna, ska bli en mini hylla tror jag!! Visst ja nu glömde jag en grej i bilen,några svarta småljus lampetter som kan användas till smyckehängare! Intog en trevlig middag med Mimmi,Uffe och far min på La Torre i Hallstahammar också! För min del blev det en västkustsallad som var utsökt! Nä nu måste jag skruva ihop bordet och göra lite mysigt!

Gjorde med flit den här bilden lite "ful" så att effekten när det hela är klart och jag visar er det, ska bli så mycket större!
Håll ut kan ta ett tag att fixa detta,gör så mycket annat samtidigt men skam den som ger sej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0