Inredningsplaner

Dags att ta sej i säng! Fastnade på blocket där jag letade efter ett barbord med stoler i rätt stuk till en vrå i vardagsrummet. Just nu utnyttjas inte stället alls utan fylls upp av lite blommor som står på golvet. Attans vad mysigt det skulle bli, men som sagt det måste vara rätt stuk och vad det är vet jag när jag ser det! Har några på G som jag nog ringer på i morrn. Lite värre är det väl med att frakta grejer nu när Chryslern står i träda men vad f...n allting går utom små barn för dom kryper ju som bekant! Ja det är verkligen en bra tid för att se om sitt hus nu,det tråkiga är att det finns massor av seriösare saker ang huset jag borde satsa på men det är inte lika roligt.Funderar på om inte den här väggen skulle funka i guld? Men då vill jag att det verkligen ser ut som guld också! Glimmar! Så måste listerna bli vitare eller kanske svarta? Vad roligt med planer,nästan som förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0