Judas Priest å lite annat

Skönt att känna sej lång ledig,fast jag egentligen inte är det. Jobbade från 07.00 till 15.00 idag,det känns ju som jag slutade jätte tidigteftersom passen ofte varar till halv tio eller tio på kvällen,sen börjar jag sent i morrn typ vid två tiden,och jobbar till halv tio och sen tänker jag vara ledig i två dagar och drar iväg redan i morgon kväll och när jag börjar på måndag tänker jag inte ens kolla nu! Så underbart att trivas både med sin fritid och sitt jobb! Tänk om alla såg det jag ser om dagarna så skulle många sluta klaga. Nu vet jag att det finns många som har god insikt i livet ändå,men det var ju inte dom jag tänkte på! Har en spelningslista med Judas Priest på via Spotify,tänk vad dom kan vara Pink Floydigt bra ibland men alldeles för stökiga och enligt min smak alldeles för brutala ibland. så nu zappar jag i listan alldeles vilt! De gamla favoriterna blir kvar men den del nytt har jag hittat! Packar lite och stoppar i alla fall ner den här, vi får väl se om det blir den eller om jag ändrar mej,har ju inte ens provat den än men allt klär ju en skönhet ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0