Kaffesump!

Så nu har jag kollat lite om mina funderingar kring kaffesump som blomstergödning! Kan väl säga att jag inte riktigt är övertygad. Det enda som jag kan ta till mej är att om man använder det i små mängder på pelargoner så blir det inte sämre! Jag har i alla fall vattnat med utspädd kaffesump på några ställen nu så får vi se! Enköping är en annorlunda stad ,om man står på torget mitt i centrum en dag som idag så kan man känna doften av vad bönderna runtom spritt ut på sina åkrar! Det luktar inte rosenvatten kan jag lova!

Här är en länk till er som blev nyfikna på det där med kaffesumpen! http://www.odla.nu/forums/lofiversion/index.php/t86762.html

 Obs lånad bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0