Kreativt kaos

Vilken härlig fart jag fått upp nu! Full snurr,i köket pågår omorganisation i skåp och lådor,håller på och inför ett mer anpassat system som jag hoppas kommer att göra saker enklare där. Småstädar i vardagsrummet och förbereder för barbordets hemkomst! Har pratat med alla växter och bett dom överleva vintern,några ska snart gå i vila och andra få ny jord och kanske flytta ihop i en samplantering. Försöker få in kläder och småsaker på rätt plats i garderoberna! Puh vad en ledig förmiddag kan göra med en! Nu blir det en kopp kaffe i lugn och ro,sedan full fart till Västerås! Har tänkt att landa här i Enköping till halv fem då jag börjar jobba igen! Tur man inte är sysslolös,det är nog det värsta som kan hända en aktiv människa. Tänk att inte kunna göra det man vill med sina egna ben och händer,ser det varje på jobbet så jag vet att uppskatta mina möjligheter och min frihet!



Det är bara att sträcka på sej och rakryggad gå vidare! Må så gott i solen mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0