Kvällstur!

Strax slutar arbetet för idag! Det är riktigt fridfullt att jobba en söndagskväll på det här stället jag var idag. Har med mej ett pelargonskott och en påse hemodlade vindruvor,det känns bra! Ska bara åka och tanka efter jobbet så tar jag en sväng till Västerås sen! Natten är ung!
Förresten hur kan det vara möjligt att andra vet mer om min relation än jag själv som levt i den. Måste i ärlighetens namn berätta att en av kvinnorna som misstagit sej faktiskt bett mej om ursäkt. Det tackar jag verkligen för. Sånt är reko. Vi som verkligen var med under de här åren vet ju också hur det var innerst inne i våra hjärtan. Undrar då varför utomstående "kompisar" tycker sej veta bäst. Omständigheterna just nu gör att  jag inte förundras över att sanningen stannar hos oss som var med! Ingen annan än de två i relationen kan ju ändå inte vara skadade av vad vi gjort inom hemmets fyra väggar. Varför är det viktigt för er? Låt oss nu läka ifred,för han och jag stör ju inte varandra ett enda dugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0