Listor!

Har tänkt ett tag att jag skulle göra en lista på allt jag måste göra så att det blir gjort,Och i tid dessutom! Sen när jag tänkte på vad som skulle stå dätr och i vilken ordning,så vaknade jag plötsligt och blev mitt gamla jag! hur skulle det se ut,leva efter en lista,ja jag vet att vissa måste göra det för att livet ska funka för dom ,men det skulle bli tvärtom för mej! vilken dum press! Om jag inte gör det jag borde i tid så får jag väl skylla mej själv!
Ingen lista i världen skulle i alla fall få mej till att göra något jag inte vill! På tal om listor,tänk att tjejer i de yngre tonåren fortfarande gör killstor å kompislistor å sånt.Kommer ihåg att vi som yngre spådde varandra på killar i sanden. En kvadrat uppdelad i typ fyra rutor,å så skrev man en bokstav för varje kille. Den som spådde började sen räkna ,den som blev spådd sa stopp när det passade. sedan satte avräkningen igång och kille efter kille sållades bort! Tillslut var det bara prinsens initial kvar och valet var lätt. Eller om det inte passade så kunde man ju alltid spå om tills man var nöjd! Ha ha! nästan som i riktiga livet! Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0