Makrill i tomatsås!

Vilken njutning! Vad kan slå en hårtvätt efter en svettig dag! Inget. Nu ska det bara få torka lite innan jag lägger mej så blir det bra! Vet ni vad glad jag är att ha fått återupptäcka Makrill i tomatsås! Tyckte det var jättegott när jag var yngre och åt det gärna.Sen har det bara blivit ett uppehåll under massor av år,inte vet jag varför!För några månader sen blev jag bjuden på en kvällsmacka av en dam. Som pålägg fanns bl a Makrill i tomatsås,då kom det tillbaka till mej och jag har med jämna mellanrum nu längtat efter det och ätit det. Precis som just nu! Öppnade nyss en burk och bara vräkte i mej! Utan macka!Jättegott,sugen på att öppna en till men får väl skärpa mej....den som väntar på nåt gott!

 Var väl ett annat fabrikat på min men det vet ju inte makrillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0