Min morgon med Soulweeper

Har haft sällskap med Soulweeper under morgonen. Druckit kaffe och ätit god macka. Det finns någon slags positivitet som smittar mej i låten Soulweeper,en styrka på något vis! I alla fall i version nr 2. Den första står mer för smörighet för mej i alla fall. Ibland är det noga med detaljerna! Tur man har Spotify och tuben,har väl sagt det förr va! Åh vad solen strålar här nu,om vädret håller i sej idag så blir det med säkerhet en lunch i trädgården senare,sedan jobb ikväll! Ska också sammanstråla med en intressant kvinna som jag återmött efter ett antal år,det kommer att bli givande med all säkerhet!


Kommentarer
Postat av: Maitreya

Hej kära vän, superlåt, nu kan inte jag få den ur huvudet. Ok tar den med mig idag.

2010-09-14 @ 11:02:57
Postat av: chevalena

En smart låt i huvudet varje dag är lika nyttigt som grönsaker! Här ploppar det oftast upp gamla låtar utifrån mina tankar,eller så är det något nytt som fastnar för att låten vill säga mej något! Nu är jag ju helflummig!

2010-09-14 @ 11:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0