Mors!

Nu har jag klivit upp ur varma sköna sängen efter en lång lur! Ska vakna till med lite kaffe om det går. Ikväll ska jag plocka lite med kläder och skor i garderoberna. I ett rum ramlade garderobsstången ner i morse och alla kläderna hasade av i en salig röra. De andra garderoberna som  stänger i två våningar, och jag kan aldrig nå upp att hänga eller ta ner något utan att släpa fram en stol. Nu ska jag uppfinna en sån där sak som dom har på butikerna och plockar ner med,om man tar ett träskaft och gängar i en sån där metallkrok från en gamma trä galge så måste det ju gå! Då kan jag göra två och ha en i varje garderob! Så ni förstår att jag blir upptagen i verkstan en stund nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0