New morning

Snart börjar t om jag tycka att jag sover för lite. I alla fall utifrån hur mycket och vilka tider jag jobbar. Ska verkligen försöka vila några timmar mitt på dagen idag. Måste till Västerås en snabbsväng nu på morgonen men sen kanske jag hinner innan det är dags för kvällsjobb igen. Men det värsta är att när man väl är igång så är det svårt att tvinga sej till vila. Har så mycket att röja i för tillfället så det liknar ingenting. Tur att man har jobbet att koppla av på. Menar det faktiskt. Sysslorna där gör att det är omöjligt att tänka på sånt som är jobbigt i övrigt. Men desto mer ramlar det över mej när jag slappnar av. Så det är väl ingen idè att slappna av känns det som. Kanske jag får nån dag ledigt i helgen,för jag har massor av planer på lattjo saker jag vill göra då,tur man har många både gamla och nya vänner runt omkring! Nu blir det påfyllning i kaffekoppen go vänner! Hörrni,lova att lyssna på den härlåten så blir du glad hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0