Outfit

Sitter och jobbar med Photoshop och vill gärna visa er en bild på min vän Marie! Särskilt vill jag att ni kollar in kläderna som inköptes på ett ställe som jag glömt vad det heter i Farsta centrum i helgen. En liten butik med udda kläder och skor! Supertrevlig personal också,duktiga på att sälja!



Finns bara ett fel på den här bilden så vitt jag kan se,en liten konstig grej i ena handen,den ignorerar vi! Synd att vi inte fotade bara klänningen också den är superläcker. Tunna axelband och spets upptill! Fräck!

Kommentarer
Postat av: Thomas

J-vligt snyggt

Jag vill ju inte svära i din blogg ASG

2010-09-15 @ 20:31:46
Postat av: chevalena

Det är okej att svära i bloggen om det förstärker det positiva! Jag är säker på att modellen uppskattar din kommentar precis som jag!

2010-09-15 @ 20:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0