Rent i hörnen!

Nu börjar det se ganska snyggt och städat ut inför helgen.Snart kommer mina kära gäster så vi hinner umgås en stund innan jag åker till jobbet. Hoppas vi hinner ses en stund innan de ger sej av också! Det är inte så dumt att ha lite press på sej,på något underligt vis blir saker och ting lättare gjorda då! Så har det definitivt varit här de senaste dagarna! Nu måste jag sätta den sista touchen på saker och ting,så vi hörs alla vänner!

Den här kanske skulle göra sej som affisch nånstans här hemma,gillar den skarpt,Skulle nog bara fixa bort vad det nu är i vänstra hörnet,det är lite störande men lätt som en plätt i "Shopen". Å såklart ingen sån där signatur i högra hörnet! Lite diskretare om jag får be!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Tack för att du fixade till lite, nu känns det bättre. Hoppas nu bara att trappen håller för kompisarnas stora hund. Ha en riktigt trevlig och kul helg. Ta hela Götgatan fram från Skanstulls station, det är superbra, jag lovar. Dansa hela natten lång och skratta mycket, det behöver du nu.

P o k see ya

2010-09-10 @ 16:34:50
Postat av: chevalena

Jag fixar gör man ju gärna om man kan! Det kanske inte gör något om jättevovven kraschar trappen åt mej,då kanske det blir av att börja jobbet med att få dit en ny!Ska se till att Stockholm märker att vi varit där! Kraaaam!

2010-09-10 @ 16:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0