Smart

Nu har jag gjort en klädknipare. Behövde ju något för att komma åt de kläder som hänger längst upp på klädstängerna i garderoben. Visst, en pall går ju bra men orkade aldrig hämta någon när jag behövde så kläderna som skulle hängas upp blev ofta kvar utanför garderoben. Krångligt var det att få ner det man behövde om man inte var lång förstås. I ena garderoben är det klädstänger i tre våningar och i den andra i två. Båda garderoberna går ända upp i taket. Nu är det problemet löst med min uppfinning. Ett plastskaft från nån gammal golvmopp tror jag,och en krok från en träklädhängare. Bara att gänga i kroken och så var det klart. Superlätt att ta ner en galge med ett plagg på ,men lite svårare att hänga upp. Får nog snart in handgreppet bara jag gör det några gånger. Snitsigt värre! Kom ihåg namnet,klädknipare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0