Solmorgon!

Hu vad dammigt det var härhemma,ser det så väl nu när solen lyser in och avslöjar alla detaljer! Det värsta med det är att bara för att man ser det så betyder det ju inte att dammet fattar det och går härifrån! Och jag tycker inte jag ska behöva ta bort det,det var inte jag som la dit det! Jag har så mycket som är roligare att göra idag! Ska snart iväg på ett möte,sen hinna med lite inköp och så vidare till en jobbarkväll igen! Sen när jag kommer hem ikväll ser det så mysigt ut,alla dammkorn sover och jag tänder ljus och gottar mej! Så det är bara att ignorera läget här hemma,det ordnar sej nog! Har just varit ner i källaren och rattat upp värmen lite ,det var bara 15 grader här inne i natt. Varmt under täcket var det ,men där kan man ju inte stanna hela dagen! Tjo full fart framåt! Ha en skön förmiddag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0