Sova före 24.00

Så är helgen över även för mej! Tror bestämt jag skall sove en stund nu! Imorgon ska jag jobba igen,kul ska det bli som vanligt.Vet att det blir "ute" i morrn.Det känns bra och stärkande att få röra på sej ordentligt! Tänker fortsätta att ignorera den skrapande känslan i halsen,ingen idè att vara förkyld nu inte! Hoppas det blir en varm och fin höstdag så jag kan umgås lite ute på eftermiddan med mina besökare! Sen blir det fart på grytorna då också,inte så ofta det lagas mat i detta hus så det ska bli trevligt! Ska nu ta ett stort glas kallt vatten och sedan krypa i bingen! Godnatt alla och tack alla ni som var med och på sitt sätt bidrog till min trevliga helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0