Stökar!

Skön låt att lyssna på medan jag använder lördagkvällen till att stöka i skåp och garderober. Men var ska jag göra av allt som blir över,källaren eller garaget? Men där är ju redan fullt också! Får väl köra iväg det nån dag! Känns lite kul på sätt och vis att hänga fram lite tjockare kläder och sånt. Men lite tråkigt att hänga undan alla sommargrejer,tar bara undan de som är supersomriga än så länge! Idag när vi pratade om vad man skulle ta på sej när vi går ut på lite lattjo nästa helg,så blev vi lika glada både Marie och jag när vi insåg att det ät helt lungt med höga stövlar på dansgolvet igen. Tights eller jeans nedstoppade, coolt! Nu kanske det inte blir lika mycket skavsår heller när vi tramsar runt på fel tunnelbanor på morgonsidan! Ja ja det är en vecka kvar tillsdess och vad som helst kan hända innan det är så dags! Här kommer i alla fall låten jag menade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0