Temperaturen stiger!

Ja det är helt underbart,huset håller på att värmas upp ordentligt nu. Det är snart 20 grader inne och det knakar och knäpper överallt när det värms upp. Jag är så glad och tacksam över hjälpen jag fick,vilken härlig överraskning. Själv gjorde jag ett av de tyngre arbetspassen ,i alla fall vad det gäller antal arbets timmar idag. Först mellan 7.00 och 12.00 på ett ställe, sedan 14.15 -22.00 på ett annat. Visst är jag lite trött men inte av jobb utan på annat trams. Så sova ska jag nog göra alldeles strax ,för i morron så står jag där kl.07 00 igen redo för ett nytt pass. En sak är då säker,rädd för att jobba är jag då inte, dessutom är jag bra på det jag gör,så klapp på axeln och godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0