Thursdays child

Oj oj! Nu var det en hel dag å lite till sen jag skrev något här! Måste ju lägga in torsdagslåten fort som attan.

Ja mycket har hänt i livet sen sist. Kanske jag återkommer till det på något sätt,vi får se. Nu hoppas jag bara att lugnet skall lägga sej hos alla och att till sist lyckan kommer. Den som var min huvudperson i detta kommer alltid trots allt att betyda oändligt mycket för mej. Du lämnar ett stort tomrum och det kommer att ta tid att fylla. Men det största av allt är att jag fått säga sanningen, nu är taggen ur och förmodligen kommer detta att vara en av de större sakerna jag hjälpt någon annan med i livet. Vet att det inte känns så för dej nu,men läkningsprocessen har redan börjat! Stå nu upp och räta på ryggen och utnyttja tillfället till att börja om! Det måste jag också göra. Flyg nu rätt Ikaros!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0