Tillfreds med kvällen

Nu börjar lugnet sänka sej i Enköping. Mörkret är tätt och alla på gatan sover. Det är bara på nian som det lyser fortfarande och där sitter jag. Häckar vid datorn sen nån timme ock kan aldrig slita mej. Ett tag tidigare ikväll kände jag mej som en som jobbar på HM,typ. Där kan man ofta se hur de flyttar runt kläderna för att det ska se annorlunda ut i butiken nästa dag fast med samma utbud. Så har jag också gjort härhemma! Men allt är inte ens inne i garderoberna än.Får så många nya ideer hela tiden,men tillslut blir det bra! Säkert! Nu är jag hungrig fast jag ätit makrill igen men får väl klara mej till imorrn förmodligen! Har planer på att köpa en ny dammsugare förresten,tror det finns tre stycken i huset men ingen är särskilt villig på att samarbeta,så det blir nog Elgiganten framåt lönedags som får ett besök! Så nu hörs vi igen imorgon. Natt i natti alla vakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0