Tjaba tjena!

Skuttade upp kl 6 i morse och landade på jobbet vid sju. Stannade till 12.00 så nu är jag hemma på lite långlunch och börkar 15.45 igen. Duppel pass alltså. Hart sagt det förut,tänk vad jag blir effektiv såna gånger. Städar och fixar som om det var sista gången. Stuvar om i skåp och garderober så det blir massor av plats över. Härinne är det alldeles för varmt nu,uppe i nästan 26 grader. Har skruvat och rattat på pannan ,men det tar sin tid innan temperaturen sjunker. Får se hur det är i kväll när jag kommer hem. Annars känns det riktigt bra att ha varit och handlat upp lite matvaror så det finns något vettigt hemma. Ska se till att jobba på det där med matlådor lite oftare. På ett av ställena jag jobbar på,så finns det alltid massor av hembakt fikabröd att smaska på. Inte bra! Det är så lätt att det slinker ner något då och då. Hembakt är man då inte bortskämd med i alla fall! Ja ja vi hörs senare idag! Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0