Trevligheter på gång!

Jobbet gick hur snabbt som helst att klara av idag! Nu har jag fritiden öppen framför mej! Ska umgås med barnen under kvällen,det blir nog både biltvätt och mat och säkert en hel del annat också! Först ska jag kolla på nätet om det är någon mening att hälla kaffesump på blommorna som gamlingarna säger! Härhemma brukar jag hälla ut sumpen från kaffepressen utanför altan eller trappen. Kan lov att inget kan växa just där, men det beror nog på mängden,kanske funkar med lite lagom! Tror nog ändå det är dags att inhandla lite blomstergödning,de ser lite lessna och trötta ut härinne mina växter!

 Tyckte alltid förr att Pelargoner var tant blommor,nu tycker jag dom är underbara! Har Pelargonenrna blivit modernare eller har jag blivit tant?

Här kollar jag in en Hortensia för att få tips till min egen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0