Tyst som på hemmet

Måste ju komma ihåg att säga att avgassystemet på Skodan är fixat nu. Det blev alldeles tyst i bilen ,både ljudet från hålet och knakandet när det slog i underredet är borta! Kände knappt igen mej när jag åkte hem! Vilken befrielse alltså,nu kan jag fara och flyga vart jag vill igen utan att vara orolig för att det ska släppa efter vägen och orsaka kaos i trafiken! Den här lediga dagen gick verkligen fort,men den har varit bra så jag är mycket nöjd!

 En bild från i våras när lillskodan var nytvättad. Borde kanske fundera på om det är dags igen kanske!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej. Va roligt och härligt att det gick att fixa ditt avgassystem. Vidrigt att köra när det är så. Grattis. Och vilken kille som kunde hjälpa dig.

Vilken härlig dag det varit idag, SOL och skönt, jag har försökt fånga dagen och ta tillvara på mig själv lite också. Fikat med mamma har jag hunnit med också, och gett henne lite hjälp med hennes nya pussel, du skulle se vad duktig hon är. Hörs snart igen. Kram

2010-09-22 @ 18:22:27
Postat av: Chevalena

Ja vilken kille va! Man blir ju så glad över sådana relationer! Vad skönt att din dag varit bra,du behöver verkligen tid för dej,det är då ett som är sant,tänk vad du finns för alla! Nya pussel förresten,blev det andra klart? Med kissen ,eller gav hon upp?

2010-09-22 @ 18:50:23
Postat av: Irene

Kisse är också klar, du får titta nästa gång.

2010-09-22 @ 22:45:27
Postat av: chevalena!

Det var vasst gjort att göra klart kissen! Ett bevis på att man inte ska ge upp!

2010-09-22 @ 23:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0