Inköpslista

Jag behöver förnya en massa saker i mitt hemma just nu! Säkert känns det så för att det blir mörkare ute, man spenderar ju mer tid inne då,i alla fall jag! Å då ska saker funka! Hmm,hur ska nu detta gå till ,jag behöver en ny dammsugare,en vattenkokare (eller det kanske går lika bra att koka den lilla vattenskvätt man behöver på spisen). Ha, där sparde jag redan nån hundring! Sen en eltandborste,den gamla har dött! Å framförallt en väldigt kvinnlig vacker å silkig morgonrock! Liksom nåt behagligare när man vill vara fin än grov frottè. Å så var det en massa andra saker jag tänkte på som jag förtränger för att de är dyra å tråkiga att köpa! Å sen får jag inte glömma att åka på underbara shoppingturer med mina barn eller vänninor till fantaskiska köpcentran som är gigantiska och har allt!Hoppsan där drog det visst iväg! Nåja nå nytt i garderoben kan man väl klämma in, ska ju bli vinterskrud snart!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0