Blandat om helgen!

Godförmiddag! Utsövd och nöjd har jag vaknat idag! Nöjd med min helg som har varit full av  schyssta händelser ända sedan fredagskvällen, som började i glada vännerslag här hemma hos mej, tills jag sedan landade här hemma igen vid halv tre tiden i natt. Vilket tur att man har ett jobb med flexila tider. Skall snart iväg och se hur alla klarat sej utan mej i helgen! Längtar faktiskt dit nu! nu tänkte jag visa en bild som jag kallar "Scener ur ett äktenskap" Hur det gick till när denna köttbullemacka blev till i söndagseftermiddags är ju helt fantastiskt.Man kan kort säga att det handlar om en hugrig man och en klok hustru!



Så lite växtprakt igen,det är ju bara något som inte går att släppa fär mej. Att fota blommor är det hög töntfaktor på tycker många,men det skiter jag högaktningsfullt i. För då ser dom inte genom mina ögon. Här ser jag ett konstverk på hög nivå! Naturens egan mönster,det är matte på hög nivå! Slå upp ordet fraktaler så fattar ni vad jag menar!




As the years go passing by är namnet på denna bild! Och här är låten med samma namn!

 Vilken låt, det finns en liten rolig story om denna låt också,men den spar jag ,för nu blev det ett lång inlägg!
Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0