Startklar

Morrn! Ja det blev så i alla fall,att jag kom i säng i tid.Visserligen tittade jag aldrig på klockan när jag gick och lå mej igår kväll,men det känns som det var tidigare än vanligt! Jag var ju direkt till macken och betalade det jag var skyldig sedan kvällen innan då det var fel på kontakten med banken så kortet inte funkade. Bussiga människor där,men man har ju hållt till där ett tag nu,det är det som är fördelen med små städer allt blir mer personligt sägs det och jag fattar på djupet vad det betyder. Många koppar kaffe har druckits hemma på Statoil. Å även om jag ska åka åt andra hållet så svänger jag först förbi där och tankar! Jaha,dagens uppgifter blir spännande,startskottet går för,ja vad ska jag kalla det,finner inget namn just nu men kanske jag kan formulera det bättre när jag vet mer. Senare när solen kommit ordentligt ska jag och min kompis kameran sticka iväg till det bästa stället i hela Enköping Drömparken. Kanske berättar jag en liten solskenshistoria därifrån från min första tid tid här,eller så spar jag den i mitt hjärta.Här en bild som har ett starkt symbolvärde för mej ,men kanske bara ser ut som nån gammal blomma för dej men vad spelar det för teater som de brukar säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0