Vad gör jag nu?

Har nyss tagit mej en kopp kaffe i trädgården och njutit av allt det vackra.Knallat runt och kollat in vad som finns kvar och vad som gjort sitt av sommarens blomsterprakt.Vad sorgligt det är att se att det går riktigt fort mot höst från den synvinkeln.Samtidigt tar en annan känsla plats,alla mysiga kvällar inne i värmen både hemma och borta!Här i Enköping samlas folk lite mer eftersom det är en liten stad med dåligt nöjesutbud,så far och flyger alla åt olika håll på sommaren,medan man ofta samlas på samma place sena fredag och lördagskvällar.Tråkigt säger en del ,men det kan väl inte bli annorlunda i en sån här liten stad.Västerås har ju lite mer att bjuda på men det är ju "hemma" för mej eftersom jag i stort bott där hela livet. Men sedan tidigt i våras har det varit Stockholm som stått överst på nöjeslistan, så nog bär det av dit även den här helgen om Chevalena själv får bestämma. Nä fy vad lite jag har fotat på sista tiden,går ut en sväng och tar igen det nu!See you!

Hu, nu skrämde jag väl er,men snart är vi där! Den sköna kalla vintern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0