Allt möjligt!

Nu är det lite mer fart här i stugan efter lite mat och vila.! Pizzeria karavan några minuter härifrån har haft mat besök härifrån ikväll kan jag erkänna! Vi delade en pizza på två, det räckte gott och väl! En sväng till stora mataffären blev det också och nu är det dags att hämta upp tvätten och hänga den! Bra jobbat! Jag tror jag ska ta mej för att måla blomkrukorna som stått och väntat på bordet hela veckan i kväll, och så förbereda lite för det som skall gå av stapeln kl 13.00 i morgon.FÖDELSEDAGSKALAS! Det är dags för Jenny -Lee att fylla år igen! Jag ska vara en snäll mamma den här gången och visa en bild som jag vet att hon tycker är okej,jag antar det i alla fall eftersom den finns som profilbild på fejjan! Dan före dan,sjunger i morgon!

Jennylee Lindqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0