Använt hjärncellerna!

Sen jag plockat in disken i maskinen och snyggat till i övrigt efter festen tidigare så har jag ägnat mej åt studier. Nu är fyra av fem arbeten godkända och klara i medicinsk grundkurs. Lämnade nyss in det femte för godkännande. På våran studieplatt form It´s learning har vår kursledare lagt ut ett antal instuderingsfrågor. Enligt rykten är det ungefär så vårat prov kommer att se ut sen. Men till skillnad mot nu kommer det att ske på tid då. Som det funkar nu så behandlar testet ett särskilt område t ex cirkulation och andning. Varje fråga har tre alternativ,så det går att chansa! Nej då,bättre att kunna!. Varje test går bara att göra tre gånger och sen försvinner det ! Poff liksom. Nu har jag testat flera av dem en gång. Det har gått mycket bra,men det är inte så konstigt eftersom jag kontrollerat varje svar i boken eller på nätet innan om jag varit osäker. Det är ett bra sätt att lära sej på och mycket roligt! Men nu slutar jag ett tag och roar mej lite annars blir det för mycket och då fastnar inte kunskapen! Så då ska jag passa på att reglera vätskebalansen lite eftersom jag är törstig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0