En stund på studsmattan

Nu har jag betat av alla dagens ärenden ett efter ett! Handlat till kalaset på onsdag, köpt material till en present som skall fixas. Varit på apoteket och sen en svänf på Rusta! Träffat en gammal kompis som jag känt sen vi var fyra år och nyinflyttade på Viksäng i Västerås! Nu var det ett tag sedan vi sågs, men det alltid lika enkelt att umgås med henne,inga som helst krusiduller utan bara rakt på! Nice! Var också iväg och plockade upp Eddies skate hos en kompis. Nu blir det lite kaffe och sol på studsmattan för mej,sedan kallar jobbet igen! Vilken bra dag jag har idag,ingen stress och inga krav,jag gör bara det jag vill och har lust med,så ska livet vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0