Exotisk mix!

Till kvällsmat på jobbet åt jag två stekta ägg på hård smörgås,till det lite grönsallad. När jag var tungen att snabbt lämna köket en stund hade en jobbarkompis varit in och ställt fram lite av sin egn hemmagjorda coleslaw till mej så jag skulle få provsmaka. Det var en toppengod variant som även innehöll palsternacka och citron. Tänk vad bussigt va, vi satt och pratade om den igår och så tänkte hon på mej! Sånt gör en glad! Till efterrätt hade jag köpt ett paket djupfryst Exotisk mix från Garant.
Exotisk mix
Pris 14.90 på Willys. Riktigt riktigt god! Vacker att se på också eftersom bitarna var lika hela och fina som på bilden! Den här kommer jag att köpa mycket av. Vill man ha den som den är som en måltid är det bara att slå i sej hela paketet. Annars räcker det med halva om man tar nåt till! Nu behöver jag svänga på fläsket en stund så det blir ett lätt träningspass,ska låta gäddhänget dallra lite så man kan stajla lite i sommar! Hi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0